biobolt webáruház, webshop

webáruház felső lábléc
webáruház négyzet fájl

Kereső

Akciós termékek

biobolt 01466
Ízelítő Csomag 1.

bruttó 2.520 Ft
AKCIÓ! - 5%
bruttó 2.395 Ft

További akciós termékek

Étrend-kiegészítők és vitaminok

Öko mosó- és tisztítószerek

Gyártó

Ataisz
BioMenü
Biopont
Biopuro
Dr. Milesz
Dr. Steinberger
Eat Real
Ecolove
Éden Prémium
Hadarik Rita
Hujber Öko
Hunorganic
Lives
Mester Család
Natura
Ocso
Pharmacoidea
Solio
Szafi Free
Szafi Reform
Tafedim
Vásárlási feltételek
Általános Szerződési Feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe webáruházunk szolgáltatásait, ha ezeket a feltételeket kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Ha bármilyen kérdése van a vásárlással, megrendeléssel illetve a szállítással és fizetéssel kapcsolatban, Ügyfélszolgálatunk elérhetőségein készséggel állunk rendelkezésére.
Jelen Általános Szerződési Feltételek Kiss Virág e.v.  (6760 Kistelek, Kossuth u 13.; továbbiakban Webáruház üzemeltető) által üzemeltetett, a http://www.bolthely.hu/biobolt oldalain, elérhető szolgáltatás igénybe vevője (Ön vagy Felhasználó) általi használatának feltételeit tartalmazza.
A regisztrációval és/vagy a Szolgáltatás használatával Ön elfogadja a jelen Szerződés feltételeit. Az Üzemeltető jogosult a Szerződés egyoldalú módosítására azzal, hogy a módosításról felhívás formájában jelen oldalon tájékoztatja a Felhasználókat. A módosítást követően az oldal bármely Szolgáltatásának használata a Szerződés módosításának elfogadását jelenti.

Regisztrációs kupon

Minden- először regisztrált vásárló- egy 1000 Ft-os kupont kap a webáruháztól ajándékba. A kupont a regisztrációt követő 3 napban lehet levásárolni, min. 10 000 Ft-os vásárlás esetén. A kupon ezt követően törlődik.

Egy személy csak egy kupon beváltására jogosult. Amennyiben ugyanara az email címre vagy szállítási címre regisztrál egy vásárló kupont, amelyre rendszerünk szerint már kiadtunk, akkor a webáruház üzemeltetője jogosult a kupon beváltás megtagadására.
Megrendelések felvétele és feldolgozása
A rendelések feldolgozása, valamint a vevőszolgálati feladatok végzése munkanapokon, hétfőtől-péntekig 9.00-15.00 óra között történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon megrendeléseket nem dolgozunk fel. Ezen idő alatt beérkezett megrendelések feldolgozása  a következő munkanapon kezdődik meg.
Vásárlás
Webáruházunkban rendelését online adhatja le a www.bolthely.hu/biobolt vagy a www.vegatar.hu címen. Amennyiben gondja adódna az online megrendeléssel, email-ben, chat-en és telefonon is leadható a megrendelés!
Webáruházunkban a termékek kategorizálva vannak, ezzel is segítve a keresést, de kulcsszó alapján is ki tudja választani az Önt érdeklő termékeket. A különböző kategóriákat az áruház bal oldali részében lévő kategória menüből választhatja ki. Termékeinkről részletes leírást talál a terméklapon.
Amennyiben valamilyen információt nem talál, vagy további kérdései lennének, a terméklapon azonnali üzenetküldésre van lehetőség. Kérdésére még aznap igyekszünk választ adni.
A leírások tájékoztató jellegűek. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól. A termékek csomagolásában történt bármilyen változás(amely a képtől eltér) tőlünk független.
Vásárláskor a terméket bevásárlókosárba helyezheti. Ehhez kattintson a „Hozzáadás a kosárhoz” ikonra. Ha be szeretné fejezni a vásárlást, kattintson a „Rendelés elküldése” ikonra. 

Webáruházunkban regisztráció nélkül is körülnézhet, és elhelyezhet termékeket a kosárban, ám a rendelés leadásakor már regisztráció szükséges. Rendelésének véglegesítése előtt lehetősége van a bevásárlókosár tartalmának módosítására, vagy a termékek törlésére. Ha terméket töröl a kosárból, akkor a jobb oldali „Bevásárlókosár” feliratú dobozra kattintva folytathatja az adatok megadását.
Vásárlási adatlap
A rendelés véglegesítéséhez szükséges egy adatlap kitöltése, amelyben a számlázáshoz és szállításhoz szükséges adatokat kell megadnia. Kérjük, valós és pontos adatokat adjon meg. Ha adataiban változás állt be, azt regisztrációs fiókjában is jelezze, hogy a későbbi rendelésekkel ne legyen gond!
A Webáruház Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben a felhasználó valótlan adatokkal vagy esetleg többször regisztrál, ez esetben korlátozza a felhasználó szolgáltatáshoz való hozzáférését.  A Webáruház Üzemeltetője  a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, felelősség nem terheli.
A vásárlási adatlapon tudja kiválasztani, hogy miként szeretné átvenni és kifizetni a termékeket.

Arra az esetre, ha a Vegatár Webáruház a megrendelt árut saját hibáján kívül nem tudja kiszállítani, mivel a szállítójától nem kapta meg a terméket, a Vegatár Webáruháznak joga van visszalépni a szerződéstől.

Amenniyben a Vegatár Webáruház más gyártó ugyanolyan paraméterekkel rendelkező termékével tudja helyettesíteni a Felhasználó által kiválasztott terméket, akkor helyettesítéssel fog élni. Ez esetben a termék ára minden esetben a vásárló által kiválasztott termék árával azonos! 

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendel” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek, és a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint

Ön a „Megrendel”  gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát.  A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre.

 A Webáruházban feltüntetett árak
Tájékoztatjuk, hogy minden termék árát bruttó áron, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel. A feltüntetett ár nem tartalmazza a szállítási díjat, erről ezen az oldalon tájékozódhat a fizetési módok, szállítási költségek menüpontok alatt. Az áraink magyar Forintban értendők.

Termékkínálatunk
Natur-és bio kozmetikumok,
 Praktikus információ
 Előre utalás esetén 3 munkanapig tudjuk utalását fogadni. Ha pénteken rendel , akkor 4 munkanapig. Erről többször is tájékoztatjuk levélben! Amennyiben ez idő alatt nem ér be utalása, rendelését automatikusan töröljük!

Köszönöm megértését!

A csomaghoz tartozó elektronikus számlát a megadott email címre küldjük ki. Amennyiben a következp email típusokat használja, sajnos nem garantált a számla megérkezése Önhöz. Kérem, midnen esetben nézzen bele a Spam (Szemetes) mappába is!

  • citromail.hu
  • vipmail.hu
  • freemail.hu

Szállítási és fizetési  feltételek

A Webáruházban megrendelt termékeket a visszaigazolást követően - előre láthatólag- 3-5 munkanapon belül tudjuk átadni a futárszolgálatnak. 

A Megrendelés elküldése gombra való kattintással Ön tudomásul veszi, hogy a Webáruzház üzemeltetője (Kiss Virág e.v.) és Ön között szerződési nyilatkozat jön létre, amely fizetési kötelezettséget von maga után.

Kérem, hogy csak akkor rendelje meg a kiválasztott termékeket, ha annak kifizetését is biztosítani tudja! Az át nem vett (sértetlen) csomagok visszaszállítási költségét minden esetben kiszámlázzuk vásárlóinknak!


A Webáruház számlázása

Tájékoztatjuk, hogy a Vegatár Webáruház elektronikus számla (e-számla) formájában küldi el Önnek a csomagjához tartozó számlát. Ezt email-ben kapja meg a csomagfeladás napján. A számlát a www.billingo.hu számlarendszerén keresztül juttatjuk el Önhöz. A számal megnyitását követeőn, kérjük, kattintson a LETÖLTÉS ikonra!

Kérjük, mielőtt otthon kinyomtatná számláját, gondoljon Ön is környezetére!


Szállítási információk




1. GLS Futárszolgálattal


Csomagját 3-5 munkanapon belül összekészítjük Önnek.

Ezt követően csomagjainkat a GLS futárszolgálat kézbesíti ki.  A csomagot a felvételt követően 24 órán belül kiszállítják Önnek.

A kézbesítés munkanapokon 8.00-17.00 között történik, háromszori kiszállítási kísérlettel.

A csomag feladásakor Ön email-ben és sms-ben kap tájékoztatást arról, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül (a levélben megtalálja csomagszámát és az esetleges utánvét összegét is).

A kiszállítás napjának reggelén Ön ismételt értesítést kap, melyben megkapja a futár elérhetőségét, és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.

Maximum mekkora lehet a rendelés súlya?

A csomag súlya maximum 40 kg lehet, kérjük, figyelje a rendelése végén a csomagsúly összesítőt! Egy címre 40 kg-nál nagyobb súlyú rendelést nem áll módunkban teljesíteni.

Kérem, vegye figyelembe, hogy Webàruházunk kiskereskedelmi tevékenységet folytat!

Hová kérje a csomagot?

Javasoljuk, hogy olyan címre kérje a csomag kiszállítását, ahol napközben el lehet önt érni (pl. a munkahelyére)!

Amennyiben GLS Csomagpontra kéri a csomagot, rendeléskor válassza ki az Önnek megfelelő Csomagpontot megrendelőlapunkon.


Mit tegyen, ha sérült a csomag?

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Ha előre utalással szeretné kiegyenlíteni csomagja árát

Előre utalás esetén csomagját összeállítjuk, majd díjbekérő levélben adjuk meg az utaláshoz szükséges adatokat. 
A megrendelés elkészültéről szóló értesítést követően Önnek 3 munkanap áll rendelkezésére a termékek árának átutalásához. Ezt követően a Webáruház Üzemeltetője törli rendelési tételeit, és nem áll módjában teljesíteni a megrendelést.

Ha a futárnál szeretné kiegyenlíteni csomagjának árát (készpénzzel vagy bankkártyával)

Utánvétes fizetés esetén a pénzt a csomag szállítójának fizeti ki készpénzben a termékek kézbesítésekor. A csomag szállítója nem jogosult Önnek átadni a csomagot, amennyiben Ön a teljes ellenértéket egyidejűleg hiánytalanul nem fizeti meg.

A futárnál készpénzzel és bankkártyájával is kifizetheti csomagját. A bankkártyás fizetés a GLS futároknál található POS terminálokon történik, melyről a címzett bizonylatot kap. A fizetésnél MasterCard, Maestro, Visa, American Express hitelkártyát vagy betéti kártyát fogad el a POS terminál.

Ha az OTP Simple Online bankkártyás fizetéssel szeretne fizetni

Amennyiben az Online bankkártyás fizetést szeretné választani, a termékeket az  OTP Simple segítségével tudja kifizetni. Ez esetben nem számítunk fel csomagolási költséget, de a szállítás díja Önt terheli. 

Webáruházunk automatikusan át fogja irányítani a fizetési felületre , ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót, és kiegyenlítheti a megrendelés árát. 

A pénz beérkeztét követően csomagját 3-5 munkanap múlva átadjuk a GLS Futárszolgálatnak. 

Ingyenes kiszállítás

Amennyiben 30000 Ft értékben vásárol, 40 kg-os súlyhatárig átvállaljuk a postaköltséget. Ettől nagyobb csomagot csak a többletsúly szállítási költségének kiszámlázásával tudunk küldeni.

Mire nem vonatkozik az ingyenes szállítás?

Külföldre nem áll módunkban ingyenes szállítást biztosítani!

Szállítási költségek
1. Ha előre utalással szeretné csomagjának árát kiegyenlíteni (házhoz szállítással vagy GLS Csomagpontra)

0 g felett:        1050 Ft
2 kg felett:      1200 Ft
5 kg felett:    1400 Ft
10 kg felett:  1700 Ft
20 kg felett:  3050 Ft
30 kg felett:  3950 Ft

30.000 Ft rendelés felett, 40 kg-os súlyhatárig, ingyenes! 
A 40 kg feletti súlytöbblet utáni postaköltséget a vevőnek kell kiegyenlíteni.
 
2. Ha utánvéttel szeretne fizetni a csomag kézbesítésekor a futárnak vagy a GLS Csomagponton

0 g felett:    1300 Ft
2 kg felett:   1450 Ft
5 kg felett:   1750Ft
10 kg felett:  1850 Ft
20 kg felett:  3300 Ft
30 kg felett:  4200 Ft


30.000 Ft rendelés felett, 40 kg-os súlyhatárig, ingyenes! A 40 kg feletti súlytöbblet utáni postaköltséget a vevőnek kell kiegyenlíteni.

3. Ha az OTP Simple-n keresztül online bankártyával szeretne fizetni

Webáruházunk a következő kártyákat fogadja el: Maestro, Master Card, Visa, Visa electron, American express

0 g felett:        1050Ft
2 kg felett:      1200 Ft
5 kg felett:    1400 Ft
10 kg felett:  1700 Ft
20 kg felett:  3050 Ft
30 kg felett:  3950 Ft

30.000 Ft rendelés felett, 40 kg-os súlyhatárig, a szállítás ingyenes! 
A 40 kg feletti súlytöbblet utáni postaköltséget a vevőnek kell kiegyenlíteni.

2. Posta Csomagautomatába szállítás-a legolcsóbb szállítási mód kis csomagok esetén

Webáruházunk az MPL által működtetett Csomagautomatákba is szállít csomagot.

Az Ön városában működik csomagautomata? KATTINTSON IDE!

Csomagját 3-5 munkanapon belül összekészítjük, majd a csomagot az Ön által kiválasztott Csomagautomatába szállítjuk ki az MPL segítségével. Az MPL SMS-ben és e-mailben értesíti arról, hogy megérkezett a csomagja és megküldik az átvételi kódját. Az automata érintőképernyőjén megadja a kapott kódot és telefonszámát, és már ki is nyitotta a megrendelését tartalmazó rekeszt. A csomag árát az automata bankkártyaterminálján tudja rendezni. FIGYELEM! Az automatánál csak bankkártyával tudja a csomagot kifizetni.

Mit kell tudni az automatás átvételről?

A csomagokat 2 munkanapig tárolják az automatában.
Ha a rendelkezésre álló idő alatt nem tud érte menni, újabb SMS-ben elküldjük, hogy a csomagot hol, melyik PostaPonton veheti át 5 napon belül.

  • Csomagautomatába maximum 20 kg-os csomagot tudunk küldeniKérem, figyelje rendeléskor a súlyösszesítőt!
  • Törékeny terméket (üveges áru) nem áll módunkban automatába szállítani! 
  • Az automatába max. 50x31x35 cm-es méretű csomagot küldhetünk, így elsősorban kisebb rendelések esetén érdemes igénybe venni!
  • A csomag árát a csomag átvételekor, az automatánál kell rendezni bankkártya segítségével!

A csomagautomatákba a következő szállítási díjakkal küldünk csomagot:

0 g felett: 995 Ft
3.000 g felett: 1150 Ft
5.000 g felett: 1450 Ft
10.000 g felett: 1750 Ft
30.000 Ft rendelés felett ingyenes!

3. 
PostaPontba szállítás 

A szolgáltatás max. 20 kg-ig vehető igénybe! Kérem, figyelje a súlyösszesítőt rendeléskor! PostaPontba nem vállaljuk törékeny termékek (olajok, gyümölcslevek) szállítását!

Ez a szolgáltatás 2 munkanapos szállítási idővel jár

Miért érdemes postára rendelni?

  • Mert országosan több mint 2500 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheti a csomagot.
  • Csomagját 5 munkanapig megőrzik a Postán
  • A csomagod felvételét összekötheti más postai ügyek intézésével.
  • Nem kell otthon várakozni vagy mást megkérni a csomag átvételére.

Előre utalás PostaPontos szállítás esetén


Az átutaláshoz szükséges adatokat díjbekérőben küldjük el a rendelés napján. Az utalást 3 munkanapig tudjuk fogadni, ezt követően-utalás hiányában- rendelését töröljük. Csomagját a rendelést követően 3-5 munkanapon belül összeállítjuk, amit az MPL szállít a kiválasztott PostaPontra 48 órán belül. A PostaPonton 5 munkanapig van lehetőség átvenni a csomagot!

A PostaPontot a rendelésed véglegesítésekor tudja kiválasztani!

0,0 g felett: 810 Ft
3.000,0 g felett: 960 Ft
5.000,0 g felett: 1.220 Ft
10.000,0 g felett: 1.520 Ft

Utánvétes fizetés  PostaPontos szállítás esetén

0,0 g felett: 1.030 Ft
3.000,0 g felett: 1.180 Ft
5.000,0 g felett: 1.440 Ft
10.000,0 g felett: 1.740 Ft

További tudnivalók a szállítással kapcsolatban

 Át nem vett csomagok
Amennyiben Ön nem vette át csomagját, és az visszaszállításra kerül hozzánk, akkor újabb rendelését csak akkor tudjuk elfogadni, ha csomagjának összegét előre átutalja bankszámlánkra.

Személyes átvétel
Webáruházunk nem működtet telephelyet, így személyes átvételre nincs lehetőség!
Külföldi szállítás

Webáruházunk külföldre is vállal szállítást. Csomagját ez esetben csak előre utalást követően tudjuk postázni. A sikertelenül kézbesített csomagok esetében a visszaszállítás költségét nem áll módunkban felvállalni. Ez esetben csak a termék árát utaljuk vissza vásárlóink részére. Kérem, hogy ennek tudatában fogadja el Általános Szerződési Feltételeinket és rendeljen Webáruházunkból!

Részletes információt (szállítási díjak, fizetés) ezzel kapcsolatban a  
vegatar@t-online.hu címen kérhet.

Mennyiségi limit

Kérem, vegye figyelembe, hogy egy címre 40 kg-nyinál több árut nem áll módunkban kiszállítattani. Kérem, figyelje a rendelés végén a súlyösszesítőt!

Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján

 

Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról

A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

 

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
 
Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a jelen – és a honlapról is letölthető - nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja az alábbi címre megküldéssel:

6760 Kistelek, Kossuth u. 13.,  email: vegatar@t-online.hu

Nyilatkozat-minta elálláshoz

CímzettKiss Virág e.v

Cím6760 Kistelek, Kossuth u. 13.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

 

A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza):
 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt


Elállás joga

A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a 14 naptári napos határidőn belül elküldi.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

 

Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni. 
Írásban történő elállás esetén a nyilatkozatot az elállásra nyitva álló határidőn belül kell elküldeni a vegatar@t-online.hu email címre, vagy Kiss Virág e.v. székhelyére (Kistelek, Kossuth. u. 13.) címzett levélben.Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel az elállást tartalmazó nyilatkozatát.

Az Eladó visszatérítési kötelezettsége

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.

Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztókifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.

Többletköltségek

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk. 

Visszatartási jog

Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni. 

A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

A termék visszaszolgáltatása

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése

A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni.

Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért

A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Az elállási jog kizártsága

Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben, így különösen a „c” és az „e” pontban meghatározottak esetén: „olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; „olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Telefon: +36 70 641 51 68 
  • Internet cím: https://www.vegatar.hu
  • E-mail: vegatar@t-online.hu

 

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
  1. a fogyasztó neve, lakcíme,
  2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
  6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  7. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. 

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. 

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

 

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
 
A kérelemnek tartalmaznia kell
  1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  2. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  3. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  4. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  5. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  6. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
  7. a testület döntésére irányuló indítványt,
  8. a fogyasztó aláírását.
  9.  
  10.  

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik.



November 24-én nálunk is!

Bevásárlókosár

Hírlevél

E-mail:
Név:
Lakcím:

Szállítás






Karácsonyi ajándékcsomagjaink

Bankkártya elfogadó hely



Webáruház

0.1458 mp


webáruház négyzet fájlwebáruház négyzet fájl
   Fontos információk    Tárhely szolgáltatónk    Adatkezelési információk    Tudnivalók a bankkártyás fizetésről    Mi e-számlát küldünk    Kapcsolat    Nem találod? Segítek!    Ti írtátok
lábléc

235694136913495